Aktualizováno dne 14.1.2021.
Jestliže nenajdete odpověď na vaše dotazy, neváhejte nás kontaktovat emailem.

Zaplatila jsem omylem na vaše staré číslo účtu.
Nevadí, je také náš a zásilka Vám odejde ve standardním termínu.
Nepřišlo mi od vás potvrzení o přijaté platbě a odeslání zásilky.
Tato potvrzení neposíláme – pokud nenastane nějaká mimořádná situace, balíčky odesíláme do druhého pracovního dne od připsání platby na účet – tato informace je uvedena v potvrzovacím emailu s fakturou. Často zásilku stihneme předat dopravci ještě v týž den, kdy nám přijde platba.
Můj balíček dlouho nepřichází.
Neváhejte nám napsat či zavolat, prověříme tuto skutečnost u dopravce.
Budete doplňovat chybějící příze značky Kartopu?
Upřímně, nevíme  Před časem zkrachovala firma, která tuto značku vyráběla, po nějaké době ji sice odkoupila firma jiná, ale zásobování zatím stále neprobíhá optimálně.
Co znamená atest pro děti do 3 let?
Jak asi tušíte, neznamená to, že příze, které uvádíme jako dětské (nebo i ostatní, které jsou dost jemné i pro děti),
nejsou vhodné pro malé děti a miminka, či dokonce nějak závadné.
Znamená to pouze, že pro tento druh příze, či značku zatím v ČR nikdo nezaplatil testy, které vyžaduje legislativa naší země.
Máte vzorníky přízí?
Výrobci, které máme v nabídce, tyto vzorníky bohužel nenabízejí. Nárazově je někdy vyrábíme sami, je to ale časově náročné a v současné době na jejich výrobu nemáme kapacity. Pokud je ale zrovna máme, najdete je tady